Kørekort i Kolding og priser på bilkørekort

Lovbefalet mindstekrav til køreundervisning: (særlig pakkepris)

29 teorilektioner
4 kørelektioner på Manøvrebane á 45 minutters varighed pr. lektion
16 kørelektioner på landevej á 45 minutters varighed pr. lektion
4 kørelektioner på Køreteknisk anlæg á 45 minutters varighed pr. lektion

Normal pris på lovens mindstekrav : kr. 17.895,- inkl. moms.
Pakkerabat* lige nu kr. 4.895,00 = kr. 13.000,- inkl. moms for den lovpligtige køreundervisning

Forudsætter at man kører hele køreundervisningen i vores Køreskole.
Afbrydes køreundervisningen, betales normalpris for hver enkelte dele.

Priser udover / lovbefalet mindstekrav:

• Leje af skolevogn til første praktisk prøve kr. 700,00 (kr. 13.000,00 + kr. 700,00 = kr. 13.700,00 til køreskolen)
  • 8 timers færdselsrelateret førstehjælpskursus (førstehjælpskursus kan du tage ved os i køreskolen, Kit Kirkegaard, Sygeplejerske og førstehjælpsinstruktør)
  • Lægeerklæring ved egen læge kr. 400,00 – 500,00 (Betales ved egen læge)
  • 1 prøvegebyr til kommunen kr. 1000,00 (dækker 1 teoriprøve og 1 praktisk prøve)
  • Efterfølgende behovs kørelektion kr. 650,00 inkl. moms pr. lektion
  • Gratis IT-kode drive4you.dk, værdi kr. 295,00 inkl. moms

– Tilmelding i Midtby

– Tilmelding i Bramdrupdam

Følgende muligheder vedrørende betaling for kørekorts-pakken:
Vælge at betale det hele på en gang, når du tager dit kørekort
Vælge at betale over 2 gange i forbindelse med, at du tager kørekortet
Ekstra behovs kørelektioner og betalingsrate(er), skal være betalt inden praktisk prøve.

Når du skal tage dit kørekort, er det vigtigt, at du vælger en køreskole med stor erfaring. Den erfaring finder du hos os.
Vores kørerlærere har gennem tiden været med til at sørge for, at der er rigtig mange elever, som har erhvervet sig førerbevis i Kolding og nu kan føle sig trygge ude på vejene. Hav os med på vejen, så er du sikret under hele forløbet med kørekort og efterfølgende.

Stol på os, når du tager kørekort

At overlade det store ansvar til os er en tillidssag, som vi glædeligt tager imod. Et kørekort hos os varer hele livet, og vi ønsker, at alle får den bedst mulige oplevelse, når de vælger os som køreskole. Vi sørger for et forløb, der passer til den enkeltes niveau og behov.

Teoriundervisning

Hos Michael’s Køreskole tilbyder vi teoriundervisning i forbindelse med kørekort og køreundervisning til almindelig bil, motorcykel og trailer. Vi har teoriundervisning flere gange om ugen, så du er sikker på at kunne tage køreprøven, når det bedst passer dig.

Kontakt os

Kontakt os allerede i dag på telefon 22 79 75 97 for at høre mere om kørekort, undervisning, holdstart og priser.

Klik her og se vores gode priser!

Vi tilbyder kørekort til

• Bil